hier enkele audities

• Leontien

Wanneer stopt de inschrijving voor The Sound of music?

En ik ben 17 maar wel klein zou ik dan ook nog mogen inschrijven?

• Denise

ja joh, je moet wel 1.63 zijn of eronder.. ik denk dat ´t wel kan, kus denise

• wiehaa

jaa dat weet ik ook wel. Maar een meisje kon de hoge noten niet en wou het wel weer proberen maar dat heeft geen zin.

• wiehaa

Hoi hie groot ben je dan? en lijk je erg oud of jong?? wnat als je er jonger uitziet dan 17 en ong.. als 14 jaar dan kan et misschien wel gewoon briefje schrijven,

• Denise

ik heb al ´n brief teruggekregen dat ik te groot ben hehe voor som, maar jah

• jessica

ik heb ook al eens eerder meegedaan maar ik weet net waarom ik ben afgewezen zou ik dan ook gewoon meekunnen doen ik ben nu 13 jaar en ben 1.56 lang

gr. jessica

• wiehaa

ik snap de zin niet helemaal van “ik weet net waarom ik ben afgewezen”" . Maar je kan het altijd proberen je hoort het wel. Wanneer had jij dan een brief trug gekregen? want ik heb nog niks terug ik heb em ook pas vorige week gestuurd hoor dus ik wacht rustig af.

• pia douwes fan

moet je een soort cv opsturen?

met al je dans/zang/acteer ervaringen en info over jezelf?

groetjes

piadouwesfan

• wiehaa

Jeps, en je lengte en leeftijd enz.. Gewoon je ervaring met zang/dans en spel en evt, al producties enzo.

• sharon

waar moet je het dan heen sturen ik heb het adres niej meer

wie wel

want jullie hebben al een brief geschreven

en ik von het best knap dat ik de 2e ronde haalde want het was mijn eerste auditie duss

maar tuurlijk ga ik het nog een keer proberen wat heb je te verliezen en je leert er alleen maar meer van tog kussies sharon