hier enkele audities

• jopie

hoi

kheb ook een brief gestuurd

heb ook nog geen trug

kussies jolien

• Denise

kan je je nog steeds opgeven voor de auditie's? van hamelen? en waar gaat ie spelen?

xxx Denise (andere)

• marell

Um dat van de Sound of Music is dat voor een nieuwe ronde?????

• wiehaa

Ja deze is voor in Fortis circus theater in Scheveningen. Ik ben gebeld of ik weer mee wou doen met de auditie en ik heb ja gezegt en hoor binnenkort meer. Maar je kan je nog gewoon opgeven hoor.

• Anietjuhh

Ook voor mensen die niet in die omgeving wonen? Ik woon in omgeving Utrecht..

• wiehaa

Jaah ik woon ook in omg. utrecht en als je ouders inpricipe willen rijden is het oke. Maar ze willen het liefst mensen uit de buurt van Den-haag.

• sharon

ik woon in tilburg en wil ook nog een keer meedoen aan de audities van de som want ik was de vorige keer al bij de 2e ronde eruit maar kan je vertellen wanneer die audities zijn

xxxxx sharon

• loes

mij lijkt dat, dat niet zo veel zin heeft als je al zegt dat je een keer auditie hebt gedaan en dus ben afgevallen??? is het weer een grote teleurstelling als je weer afvalt, en de kans is groot doordat je al een keer bent afgevallen….??!!!

doe je zelf dat niet aan zou ik zo zeggen, maaaar je kan het altijd proberen!

• wiehaa

weet ik ook nog niet wanneer die zijn. Maar ook al ben je al eens afgevallen kan het geen kwaad het nog eens te proberen. tenzij je de hoge noten niet kunt halen. En je hebt er altijd weer een ervaring bij.

• loes

het gaat niet alleen om de hoge noten het gaat er ook om of je uitstraling hebt en of zij denken dat jij een goed von trapp kind kan zijn !