Audities Candide

  • <b>Theaterplan</b>

    Stichting Theaterplan Eindhoven houdt audities voor de nieuwe musicalproductie “Candide”. Jongeren tussen 13 en 24 jaar kunnen een auditieformulier aanvragen via de website www.theaterplan.nl

    Stichting Theaterplan, opgericht in 1991, maakt het voor jongeren tussen 14 en 23 jaar mogelijk hun talenten op het gebied van de podiumkunsten te ontwikkelen en praktijkgerichte theaterervaring op te doen. Een aantal jongeren stroomt vervolgens daadwerkelijk door in het Nederlands theater bijvoorbeeld Joost de Jong die momenteel de mannelijke hoofdrol speelt in ‘Saturday Night Fever’.

    Meer info via www.theaterplan.nl of email naar theaterplan@schouwburgeindhoven.nl

  • ßøß

    THEATERPLAN RULESSSSSSSSSS

    WOOHOOOW!

  • MUSICALGEK!

    en als je dertien bent…..? kan het dan ook… please

  • Mij

    ja…dat kun je toch lezen neem ik aan?????pfff

  • carlijn

    Hallo,

    ik ben Carlijn Damen en ik ben 15 jaar. 9 mei word ik 16.

    Ik zou graag audities doen voor Candide. Ik heb al 4 jaar toneellessen en ik dans al ruim 8 jaar. Ik geef ook zelf dansles. Ik houd ook erg van zingen, maar daarin heb ik nog nooit les gehad. Het lijkt me echt super om in een musical te spelen.

    groetjes Carlijn

  • Sy

    Je moet wel bij theaterplan zelf aanmelden en niet via deze site he!

  • jolein

    en als je twaalf bent…..?

    12 of 13

    ik zie niet echt een verschil.

    xxjolein

  • X

    Als je jonger bent dan 14 of ouder dan 23 dan heeft het geen zin je aan te melden. Dat staat in de brief die je krijgt als je je inschrijft.

  • wiehaa

    jaa idd. Ik ga me inschrijven voor zang en dans denk ik. Ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Laat ff weten voor wat jullie auditie gaan doen. kussies.

  • Bettine van der Heijden

    Ik ben een spontane meid van 17 jaar van Nederlandse afkomst. Ik heb muziek eindexamen dit jaar en ik hoop te slagen. Volgens mijn muziekleraar op school heb ik een goede stem om iets mee te bereiken. Vervolgens ben ik op zangles gegaan en heb ik veel vorderingen geboekt. Inmiddels heb ik al op sommige plekken voor een publiek gezongen. Ook heb ik veel ervaring met toneelstukken musicals want bij ons op school houden we die ook ieder jaar waar ik dus oo altijd aan deelneem. Ik zou het erg leuk vinden en een goede uitdaging vinden om deel te nemen aan Uw musical en zo verder te komen in de muziek of het toneel. Ik zie erg uit naar Uw reactie.

    Met vriendelijke groeten,

    Bettine van der Heijden

    Theaterplan schreef:

    >

    > Stichting Theaterplan Eindhoven houdt audities voor de

    > nieuwe musicalproductie “Candide”. Jongeren tussen 13 en 24

    > jaar kunnen een auditieformulier aanvragen via de website

    > www.theaterplan.nl

    >

    > Stichting Theaterplan, opgericht in 1991, maakt het voor

    > jongeren tussen 14 en 23 jaar mogelijk hun talenten op het

    > gebied van de podiumkunsten te ontwikkelen en

    > praktijkgerichte theaterervaring op te doen. Een aantal

    > jongeren stroomt vervolgens daadwerkelijk door in het

    > Nederlands theater bijvoorbeeld Joost de Jong die momenteel

    > de mannelijke hoofdrol speelt in ‘Saturday Night Fever’.

    >

    > Meer info via www.theaterplan.nl of email naar

    > theaterplan@schouwburgeindhoven.nl