Audities Candide

  • X

    Ik wil wel graag auditie doen maar ik heb er op dit moment geen tijd voor. In mei moet je beschikbaar zijn en dan heb ik eindexamen :S! volgend jaar beter…

    Enneh het heeft geen nut hier je “cv” op te zetten, het is de bedoeling dat je zelf met theaterplan contact opneemt

    suc6 voor iedereen die auditie gaat doen! Ben benieuwd hoe het is!

    xxx Nicole

  • Hanneke

    Je kan je helaas al niet meer opgeven.

    Ik heb me al opgegeven en ben al druk met de voorbereidingen bezig!

    Ik moet 11 maart auditie doen voor zang de rest later, en jullie???

    -xxx- Hanneke

  • jessica

    is die auditie voor een musical of voor een les

    ik ben 13 jaar en het lijkt me echt te gek om in een musical te spelen

    jessica

  • Nicole

    Het is voor een musical. Maar volgens mij kan je je al niet meer opgeven, en je bent ook nog eens te jong.

  • Roel

    hoor wie ut zegt. mwhahahaha

    Roel

  • Nicole

    Sorry? waar slaat dat nou op. Misschien zijn er wel meer mensen hier die NICOLE heten…Ik neem aan dat je je verward met iemand anders. Is niet erg hoor maar reageer de volgende keer niet gelijk zo bod.

    xxx Nicole(17)

  • Nicole

    Ik zag net op de site van theaterplan dat de inschrijfformulieren uiterlijk 21 maart binnen moet zijn. Ik hoorde gister dat ze dringend op zoek zijn. Wij hadden namelijk op school vooronde van de Artistieke Interlyciale(wedstrijd tussen de vier oudste lycea in Nederland in zang, toneel, dans, dans poezie, cabaret enz) en daar zat een mevrouw van Theaterplan in de jury. Ook werd er iemand gevraagd om auditie te komen doen en zo hoorde ik dat dus.

  • wiehaa

    ik kreeg vandaag weer een brief dat ze dringend opzoek zijn naar jongeren voor zang/dans/spel voor de hoofdrollen in de musical candide.

  • meisje

    gelukkig hebben ze toch nog genoeg mensen kunnen krijgen want de cast is al gevormd!!