Auditie musical Tease

  • tade.-@hotmail.com

    Voor onze musicalproductie ‘Tease’ zijn we DRINGEND op zoek actrice (15-25 jr)

    OVER THEATER ADAMAS:

    Theater Adamas is een amateurtheatergezelschap dat theatervoorstellingen maakt voor en door jongeren en jongvolwassenen. De voorstellingen hebben vaak een educatieve grondslag en een maatschappelijk thema centraal. Wij werken dus met jongeren met talent, géén ervaring vereist!

    OVER HET PERSONAGE:

    Elin zit in de vriendengroep en doet veel aan drugs, alcohol en feesten. Ze is de gangmaker op elk feestje en heeft veel lef. In de musical krijgt ze een affaire met het hoofdpersonage ‘Burt’.

    In 3 woorden: Uitdagend, sexy, bitchy.

    OVER TEASE:

    TEASE, THE MUSICAL is een jongerenmusical over verleiding, verslaving van seks, drugs, drank en liefde.

    In Tease ligt de focus op twee personages, die door een bepaalde verleiding uit elkaar worden gedreven. Wat een verleiding is, wordt een verslaving.

    WAT ZOEKEN WIJ:

    - Een meisje tussen de 15 en 25 jaar oud

    - Talent voor dans, zang en drama

    - Ervaring niet vereist, motivatie zeker wel!

    WAT BIEDEN WIJ:

    - Een unieke ervaring om in een musical te spelen

    - Inclusief cd-opnames, een repetitieweekend en optreden op het Delft Fringe Festival

    - Jezelf ontwikkelen in een warme en open omgeving

    - Heel veel ervaring!

    EXTRA INFORMATIE:

    - Repetities zijn 1 x in de 2 weken op zondag in Delft en Amsterdam

    - Contributie á 30,00 per maand

    - Optredens zijn in juni (vr t/m zo vrijhouden)

    INFORMATIE OVER AUDITIE:

    - Zondag 30 maart 12:00-13:00

    - Je krijgt van ons een monoloog en een liedje om in te studeren en je krijgt daar een dans aangeleerd.

    - Reageer UITERLIJK 28 maart

    KOMENDE REPETITIES:

    - 30 maart (Delft)

    - 4 t/m 6 april (Repetitieweekend)

    - 13 april (Amsterdam)

    Je kan je tot uiterlijk 28 maart opgeven via onderstaande link:

    http://www.theateradamas.nl/elin/

  • Joyce Hooghiemstra

    Geachte mevrouw/meneer,

    Mijn naam is Joyce Hooghiemstra. Ik ben 17 jaar oud. Op dit moment doe ik de opleiding sport & bewegen in Amersfoort.

    Deze rol spreekt me heel erg aan omdat ik zelf ook uitdagend in het leven sta.

    Mijn zang ervaring, heb 3 jaar terug zangles gehad nu doe ik er niks aan zing alleen de hele dag door.

    Musicals hebben me altijd al aangesproken.

    Ik hoop u in maart te zien, tot dan.

    Met vriendelijke groet,

    Joyce Hooghiemstra