oproep audities kinderen nieuwe familiemusical

  • Droomkinderen

    Cook a Dream (ontwikkelde o.a. Sister Act, Hij Gelooft In Mij, Droomvlucht en Ciske de Rat) is nu op zoek naar jou!!

    Voor seizoen 2014-2015 zijn wij op zoek naar kinderen voor de nieuwe familiemusical “Waanzinnig Gedroomd”. Een musical met liedjes uit 35 jaar Kinderen voor Kinderen.

    Over een jongetje dat samen met zijn moeder verhuist naar een nieuwe stad, op een nieuwe school komt, in een nieuwe klas… die helemaal niet zo leuk is…

    Maar gelukkig komt er een hele leuke meester die heel wat teweeg brengt met zijn muziek! En dan blijken alle nieuwe klasgenootjes eigenlijk best heel leuk. Vooral dat ene meisje…

    Ben jij een jongen of meisje tussen de 8 en 12 jaar oud, niet langer dan 1m45, óf een meisje tussen de 12 en 16 jaar, niet langer dan 1m60 en ben je gek op zingen, dansen en acteren? Dan ben jij degene die we zoeken!! Je hoeft geen ervaring te hebben, wel plezier in spelen en een beetje lef.

    Je kunt je aanmelden via: droomkinderen@cookadream.com

    dan krijg je van ons een aanmeldingsformulier en de benodigde informatie!

    Kijk, volg en like ons op Facebook: www.facebook.com/droomkinderen

  • wissam

    Halo ik heb twee kinderen van 10en 8 jaar oud uit almere stad ze zijn jongens en ze zijn enthousiast en ze hebben talent ze zijn gek op dansen zingen acteren en soms gek doen ik wil hun een kans geven om hun talent een keertje wel serieus te gebruiken.

  • Annet lagerburg

    Beste mevrouw of meneer

    Het lijkt me erg leuk om mee te doen ik ben bijna twaalf en zit tegen 1 meter 60 aan.

    En heb een beetje ervaaring ik zou graag auditie willen doen.

    Met vriendelijke groet annet lagerburg

    Kapelstraat 12 1131 HD volendam

  • nina van de weijdeven

    ik ben een meisje van 13 jaar en zou graag auditie willen doen

  • feia kampen

    Hoi,

    Ik ben feia Kampen en super enthousiast. Ik doe de hele dag niks anders dan zingen, dansen en acteren.

    Ik wordt op 26 april 8 jaar en ik ben 1.30 m lang. Verder zit ik al ook op een musical les en ballet.

    Ik hoop dat ik snel wat van u hoor.

    groetjes Feia Kampen

    26-04-2006

  • Emerance Kniestedt

    Hallo, mijn naam is Emerance en ben 13 jaar. Ik zou het bijzonder leuk vinden om mee te mogen doen in de musical.

    Graag wil ik het inschrijfformulier en de informatie ontvangen.

    Afgelopen jaar heb ik meegedaan met het Kinderen voor kinderen songfestival en ben daarbij doorgedrongen tot en met de landelijke finale.

    Helaas bestaat dit festival niet meer.

    Om nu in een musical over Kinderen voor kinderen mee te doen lijkt me heel erg leuk.

    Groetjes Emerance

  • Sky Backer

    Hallo ik ben Sky Backer ,

    Zit op dans + zang .

    Ben 11 jaar,

    Zou heel graag mee willen doen met de auditie.( wanneer is die?)

    Groetjes

    Sky backer

  • Irene Dekker

    Hallo,

    Mijn naam is Irene Dekker en ik ben 11 jaar oud (groep 8). Van zingen, dansen en acteren word ik altijd heel erg vrolijk. Ik heb een keer een rol gespeeld in de voorstelling “Ivan en de honden”, een treurig verhaal over een jongetje dat wegloopt van huis, door de armoede, door zijn ouders die ruzie hebben. Hij komt terecht bij een stel honden en bouwt daarmee een band op. Er is alleen een probleem: ik ben 1.55 m en te jong voor de oudere groep. Is er misschien een oplossing? Zo ja, waar en wanneer zijn de auditie's? En in welke periodes zou je moeten oefenen voor de musical? dit vraag ik me af ivm school.

    Ik hoop op een positief antwoord :P

    Met vriendelijke groet,

    Irene Dekker

  • Marrit

    Hallo,

    Ik had eigenlijk en paar vragen…

    Waar wordt deze musical uitgevoerd

    En ik meende dat jullie ook kinderen zochten tot 16 jaar.?

    M.V.G. Marrit

  • Tamar Bruggink

    Hallo

    Ik ben Tamar Bruggink en ik ben 13 jaar oud, ik ben iets kleiner dan 1.60 m en ik hou van zingen, dansen en acteren. Ik zit op streetdance en ik zit in havo/vwo 2 in Emmen. Waar en wanneer zijn de audities en waar en wanneer is het oefenen als je door bent want ik moet ook nog naar school en ik ben ook nog tijd nodig voor m'n huiswerk.