Animatieteam Familiepark Drievliet Den Haag

  • Familiepark Drievliet

    Na het succes van het afgelopen seizoen is Familiepark Drievliet op zoek naar versterking van het Animatie Team!

    Dus heb jij zin in een fantastische weekend- of zomerbaan? Ben jij enthousiast, creatief en hou je ervan om in de spotlights te staan?

    Dan is werken in het Drievliet Animatie Team precies iets voor jou!

    De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van animatie-acts en -shows en het schminken van gasten en medewerkers.

    Ben je nieuwsgierig geworden en wil je meer informatie? Kom dan naar de banenmarkt op 11 & 18 Maart, van 15:00 tot 17:30 uur in Familiepark Drievliet.

    Hier kan je tevens het sollicitatie formulier invullen.

    Mocht je een dezer dagen verhinderd zijn vul dan het sollicitatie formulier online in.(www.drievliet.nl) zie kopje “sollicitatie”.

    Na een secure voorselectie kan je worden uitgenodigd voor een van de audities op vrijdag 25 en zaterdag 26 maart in Familiepark Drievliet.

    We hopen je snel te zien in Drievliet.

    Want een dagje Drievliet, wie wil dat nou niet!

  • Eline van Erp

    Hallo

    Ik ben 14 jaar en ben veel bezig met musical, bij een vereniging en opleiding op school. Kan ik mij ook opgeven voor vakantiewerk bij het animatieteam ?

    Groetjes Eline van Erp

    Zevenbergen

  • Tugçe Lammertink

    Tickets en entreekaarten voor Drievliet online bestellen

    Bestel uw tickets voor Drievliet online bij Attractiereizen.nl. Ga snel naar de website en profiteer van de beste Drievliet aanbiedingen.

    Ga snel naar de website: Drievliet tickets