REMI GEZOCHT voor Musical "Alleen Op De Wereld".

  • Frank Affolter Productions

    Wij, Frank Affolter Productions, zoeken jou, jongen/meisje tussen de 9 en 13 jaar

    voor de Nieuwe Musical “ALLEEN OP DE WERELD”.

    De speelperiode is van september 2003 t/m april 2004.

    Natuurlijk willen wij jou ontmoeten en vragen enkele gegvens over jouw muzikaal / toneel verleden.

    Maar ook willen we weten hoe groot of hoe klein je bent. Misschien heb je al een opleiding gevolgd, of kun je iets over jezelf vertellen, zodat wij al een beetje een idee hebben met wie wij te maken krijgen.

    Jij krijgt van ons dan ook de nodige informatie. Zoals een bandje met een lied dat je moet instuderen, een tekst die je uit het hoofd moet leren en … een goed humeur.

    Aanmelden vóór 25 maart 2003.

    Vergeet niet je E-MAIL adres en je huis adres te vermelden.

    Graag zien we jouw reactie voor 25 maart tegemoet.

    Wij zouden jouw brief het liefst per post ontvangen op het volgende adres:

    Frank Affolter Productions

    Fizeaustraat 23

    1097 SC Amsterdam

  • wiehaa

    Wanneer krijgen we bericht ik heb me al opgegeven. Maar hoe groot mag je eingelijk zijn???? of is dit gewoon prive geplaatst door iemand?

  • nicole

    hallo ik ben nicole en ben 14 jaar en ik ben 1.66.

    ik woon in leusden en toneel en zang vind ik heel leuk.

    ik ben altijd vrolijk en lach veel.

    toneel spelen is wel 1 van mijn grootste hobby's.

    ik zing ook graag

    ik heb geen opleiding gedaan of iets voor toneel.

    ik speel wel elk jaar mee met musical op school.

    ik krijg ook drama op school en dat is tog wel mijn lievelings vak.

    mij lijkt het heel leuk om een keer auditie te doen voor een musical.

    teksten leren zijn ook geen probleem voor mij ik vind het juist leuk om teksten te leren.

    groetjes nicole

  • Roel

    *******zuuuuuuuuuuuuucccccchhhhhhhhhhhhhhtttttttttt******** Je bent 14 en nog ga je jezelf hier aanbieden. JE MOET EEN BRIEF STUREN.

    Roel

  • wiehaa

    STOM STOM STOM> ten eerste moet je of tussen de 9en13jaar zijn of ouder als 16. En dat ben je allebei niet. Duzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. En niemand die hierop jou gaat reagerenhoor.

    p.s sorry dat ik zo lelijk deed maar waarom begrijpt niemand het toch.

  • wilma

    Nicole,

    Ik heb gevraagd hoe het zit met die leeftijd. Het gaat er meer om hoe je er uit ziet en hoe groot je bent. Je kunt best een brief schrijven. Het adres kun je vinden op de musicalpagina.nl. Hoe groot ze zoeken weet ik niet.

    Als je graag musical wil spelen kun je natuurlijk ook je aanmelden voor de musical master class van Jeugdtheaterschool Boemerang in Amersfoort, als je toch in Leusden woont. Of kom op 14 juni kijken in theater C3 in Soest.

    Doei!

  • gladriella

    Wat houd theater C3 precies in want ik woon in zeist en dat lijkt me ook erg leuk. Ik zelf ga ook auditie doen bij boemerang musicalmasterclass lijkt me erg goed. En sorry voor mijn stomme reactie maar werd et ene beetje beu hoor. En je kan idd altijd je inschrijven als jij er super jong uitziet. Kusjessss

  • wiehaa

    OOhh sorry dit was de naam van zusje die op het paardenprikbord altijd zit. Sorry foutje. Maar ik heb et gewoon geschreven hoor en niemand anders.

  • wilma

    Wiehaa,

    Dan is een theaterweekend van boemerang en de MMC doet een voorstelling op 14 juni voor zover ik weet.

  • wiehaa

    aha zit jij erop??? weet jij dan toevallig wat je doen moet op de auditie???