Nieuwe musical - audities september 2003

  • R. Matthijs

    Voor de nieuwe musical De Verborgen Legende zijn wij op zoek naar auditanten voor de premiere, zomer 2004. Wij zijn op zoek naar zangers/acteurs voor zowel hoofd- als bijrollen. Audities vinden plaats in september 2003. Premiere ergens in Friesland. Professionele basis.

    Wie uitgenodigd wil worden voor een van de audities, stuurt relevante cv naar rexmusic@hotmail.com

    Meer info is te vinden op http://www.verborgenlegende.nl

  • Mathieu

    Hallo,

    Ik ben Mathieu Cremers en woon in Delft..Ik ben 16 jaar, 1.68 ongeveer..En weeg 51 kg.. Zelf heb ik nog niet de baard in de keel..

    Maar laten we nu over m'n achtergrond praten..Ik zit al 5 jaar op Musical..(Want nu nog tot Mei..Werk ik nog aan mijn eigen stuk “Fame the Musical”).

    Ik heb geen moeite met hoge noten en lage noten..Ik heb een hele goed zang beheersing..

    Voor meer info: Hier is m'n e-mail: thieucremers@hotmail.com

    En m'n tel: 015-2146955

    En voor m'n theaterschool hier is de website: www.vak-delft.nl

  • Mij

    niet doeehoeeen!!!!!!!!

  • lize

    hoi,

    ik ben lize vd aa ik ben 16 jaar ik heb in nog niet zoveel musicals mee gedaan maar heb al vele goede reacties gehad op mn acteren ik kan best zingen alleen heb mischien nog een beetje hulp erbij nodig

    ik zou graag auditie doen

    mijn e-mail adres is lizzie_rocks@hotmail.com

    tel 0735474619

    bedankt voor uw tijd

  • Pieta

    Hoezo niet?

  • ;)

    kids nodig?

  • diana

    Even voor diegene die het niet begrepen hebben lees dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wie uitgenodigd wil worden voor een van de audities, stuurt relevante cv naar rexmusic@hotmail.com

    dus niet hier neerzetten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Margot

    Voor welke leeftijd is het eigenlijk?

    Ik ben zelf 15 jaar oud en zou ook graag mee willen doen.

    Groetjes Margot

  • MUSICALGEK!

    NIET HIER IETS NEERSETTE! ALS JE AUDITIE WIL DOEN MOET JE NAAR HUN SITE OF HUN MAILEN! ZE KIJKEN HIER NIET MEER NAAR!

  • lisanne

    Lees dan gewoon op de site… als je een beetje (bijna niks geen) moeite doet zie je vanzelf dat ze precies hebben aangegeven welke rollen ze zoeken.

    succes allemaal, ben zelf te jong

    groetjes lisanne