Laatste Auditieronde Musical True C (mannen en vrouwen gezocht)

  • True-C

    18 december houden we laatste audities voor een nieuwe musicalproductie. Deze musical zal gebaseerd zijn op het verhaal van de musical BadGirls. Repetities vanaf december 2013, uitvoeringen in oktober 2014.

    Deze audities zijn geschikt voor zowel de ervaren musicalamateur als voor jou die misschien nog niet eerder de stap heeft durven te wagen naar het podium. We zijn vooral nog op zoek naar mannen, maar vrouwen zijn ook van harte welkom. Sta op en neem die stap en geef je op!

    Aanmelden voor de audities kan via e-mail diana@true-c.nl of telefonisch 06-21993996

    Geef bij aanmelding aan welke dag(en) je beschikbaar bent in het auditieweekend. Na aanmelding ontvang je de informatie waarmee je je kunt voorbereiden op de auditie.

    Wij kijken uit naar jullie aanmeldingen, enthousiasme en talent.

    Komende week kan je voor meer info ook kijken op

    http://www.true-c.nl

  • Ellie van der Linden

    hierbij wil ik mijn eigen voorstellen: mijn naam is Ellie van der Linden, en zou heel erg graag de 18 december mee willen doen aan auditie. en dan zal ik u eens iets laten horen waar u oren echt van gaan klapperen. de mensen en mijn coaching zei dat ik een hele mooie stem heb en dat ik echt harstikke goed kan zingen en dat ik echt helemaal geen zang lessen meer nodig heb. mijn coaching zei ook tegen mijn als jij wil kun je echt aan de top komen. jij heb wel zonne mooie stem je moet doorgaan hier mee. en zeker als zangeres dus ga door en nu wil ik mijn eigen in schrijven voor auditie lieve mensen mijn naam is Ellie van der Linden

    met vriendelijke groet Ellie van der Linden

    Hendriksrtraat 12

    4381AB

    Vlissingen Zeeland

    Roxszanne_45@outlook.com

    TEl 0641531146

  • wissam

    Halo ik heet wissam ik ben een moeder van 2jongens ik ben 32jaar oud ik kom uit libanon maar ik heb wel de nederlandse nationaliteit ik kwam naar nederland sinds 2001ik woon in almere ik vind het leuk om een keer een auditie te doen