Auditie voor een Nederlands Televisieprogramma!

  • Esther Heijnen

    Altijd al gedroomd een televisieprogramma te presenteren? Meld je dan nu aan!

    Walraven Media is op zoek naar een presentator/presentatrice die een Nederlands televisieprogramma kan presenteren. Wel is een open persoonlijkheid zeer belangrijk en moet je ook onder druk kunnen presteren. Over de inhoud van het televisieprogramma kunnen wij nog niet verder uitweiden, er zal ná aanmelding meer bekend worden. Uiteraard staat er een redelijke vergoeding tegenover!

    Lijkt jou deze job interessant? Mail dan jouw namen en contactgegevens + foto's (en eventuele ervaringen) naar: casting@walravenmedia.nl t.a.v. Esther Heijnen

    Zie ook: www.walravenmedia.nl

  • Elvi

    Goededag Esther,

    Mijn naam is Elvi en ben woonachtig in Rotterdam.

    Graag zou ik me willen aanmelden voor de audititie voor het Nederlandse televisieprogramma!

    Ik ben een energiek persoon, bruisende aanwezigheid en erg enthousiast.

    graag zou ik de auditie willen doen, en wat meer informatie willen bemachtigen ivm

    de verwachtigen van het TV programma.

    Graag hoor ik van u!

    Een warme groet,

    Elvi Mercedes

  • Cime Corsen

    Hallo,

    Ik heb een dochter van 11 jaar die super geinterreseerd is in presenteren, maar mijn vraag is voor welke leeftijd deze auditie bedoeld is?

    Groetjes,

    Cime Corsen

  • Ralph

    Hallo, mijn naam is Ralph en ik ben 18 jaar.

    Ik ben een leuke, gezellige spontane en gemotiveerde jongen. Ik vind het leuk om voor de camera te staan en te presenteren. Thuis presenteer ik ook wel is dingen voor de buurt. Een spelprogramma en toen merkte ik dat ik het echt heel leuk vond.

    Ik hoop dat u mij wilt hebben en ik weet zeker dat ik een goede kandidaat zal zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Ralph