Auditie 26 oktober a.s. jonge spelers (18-30 jaar) Schijndel

  • info@theatergroepwildeman.nl

    Theatergroep Wildeman zoekt jonge spelers

    Op 23 oktober 2014 is het 70 jaar geleden dat Schijndel werd bevrijd van de Duitse bezetter. Theatergroep Wildeman gaat in september/oktober 2014, onder regie van Vincent van den Elshout, een grote theaterproductie op de planken brengen, gebaseerd op de laatste periode van deze oorlog. “De Granaatweken”, geschreven door Louis van Dijk en Ben Peters, is door de Schijndelse Adri v.d. Brand als uitgangspunt gebruikt om de laatste weken van de oorlog, die met name in de schuilkelders werd doorgebracht, in een theaterstuk te gieten.

    Auditie jonge spelers

    De voorbereidingen voor deze productie zijn in volle gang. Wildeman is met name op zoek naar jonge spelers in de leeftijd van 18-30 jaar, die mee willen doen aan deze productie. Hiervoor zal zij op zaterdag 26 oktober a.s. een auditie organiseren. Zij roepen dan ook jonge spelers (18-30) zich op te geven voor de auditie. Opgave voor en informatie over de auditie zijn te vinden op de website van theatergroep Wildeman: www.theatergroepwildeman.nl of ga rechtreeks naar het formulier:

  • Adelina Prenic

    Beste mnr/mvr,

    Ik zou me graag willen opgeven voor een auditie, ik hoop dat dit nog mogelijk is?

    Met vriendelijke groet,

    Adelina