auditie musical hairspray

  • musicalgroep MILO

    Na het overdonderende succes van Beauty and the beast houdt musicalgroep MILO open audities voor hun nieuwe productie HAIRSPRAY

    Waag je kans om deel uit te maken van deze prachtige musical en in de huid te kruipen van een van de vele bekende rollen.

    De repetities starten in november 2013. De voorstellingen zijn gepland in september 2014.

    Dit alles in het Cultuurcentrum Scharpoord te Knokke-Heist.

    Tijdens het repetitieproces worden onze castleden begeleid door een professionele zangcoach en krijgen ze zang, dans en acteerlessen.

    wil je deel uitmaken van deze schitterende productie schrijf je dan snel in via musicalgroepmilo@live.be

    De audities gaan door op zondag 13 oktober te Knokke-Heist.

    Inschrijven kan tot vrijdag 11 oktober.

    Musicalgroep MILO

  • david janse

    hoi

    Ik wil me graag opgeven om auditie te doen voor de geweldige musical hairspray. Ik heb ervaring met acteren en dansen maar zingen dat weet ik niet. Mijn vrienden zeggen dat ik mooi kan zingen en mijn drama docent ook.

    Ik zit op 2 scholen waar ik acteer les krijg, op school krijg ik 4 uur per week acteer les en 2 uur dans en ik dans buiten school omdat ik het leuk vind.

    Op mijn andere toneel school TOONBEELD krijg ik ook nog 2 uur les dus in totaal 6 lessen

    en daarom vind ik dat ik auditie wil doen voor hairspray

    gr david janse

  • Caroline

    Hallo

    Ik zou heel graag auditie willen doen voor deze musical!

    Ik heb enkel een vraagje; is het vereist om danservaring en acteerervaring te hebben en dat je de liedjes op de dag zelf moet kennen, of wat wordt er juist verwacht op de auditiedag?

    Groeten

    Caroline

  • indy

    hallo

    ik ben Indy en 12 jaar, ik zing als vanaf ik kon praten!

    Ik was al fan van deze film moet je nagaan als er een musical komt !!

    Ik hoop dat ik word uitgekozen.. :)

    liefs indy

    mvg grooootste fan van hairspray \XD

  • Adelina Prenic

    Beste mnr-mvr,

    Ik zou me graag willen inschrijven voor deze auditie!

    Met vriendelijke groet,

    Adelina