Auditie nieuwe musicalgroep

  • Ara

    Hallo allemaal.

    Heb je een passie voor musicaltheater? Droom je ervan te zingen, dansen en acteren? Wil je onder professionele begeleiding werken aan een waanzinnige voorstelling?

    Meld je dan nu aan voor de De Musicalwerkgroep in Amsterdam.

    De Musicalwerkgroep is een plek waar:

    • Gedreven mensen hun talent naar een hoger niveau kunnen tillen;

    • Professionaliteit wordt gecombineerd met plezier;

    • Persoonlijke aandacht voor groei en ontwikkeling voorop staan.

    Elke maandagavond wordt er gerepeteerd in Dutch Studio's (Amsterdam) van 19:30 uur tot 22:00 uur.

    De Musicalwerkgroep gaat van start in oktober 2013.

    Maak je droom waar en meld je nu aan voor de audities. Kijk voor alle informatie en een aanmeldingsformulier op www.demusicalwerkgroep.nl. Inschrijven kan tot woensdag 4 september 2013.

    Wie zijn wij

    Ara en Hester studeerden beiden af als de eerste lichting van de bekende Frank Sanders' Akademie voor Musicaltheater. Ara speelde hoofdrollen in hitmusicals als CABARET, THE LAST 5 YEARS, PIAF en LELIES en won in zijn carrière diverse grote prijzen. Hester ontwikkelde zich als choreografe en movement director. Zij studeerde hiervoor aan de prestigieuze Royal Central School of Speech & Drama in Londen waar zij meewerkte aan THE BACCHAE, MEDEA en THE KATE BUSH TRIBUTE.

    Na zich al die jaren ontwikkeld te hebben, slaan Ara en Hester de handen ineen met DE MUSICALWERKGROEP. Zij willen met enthousiaste mensen vanaf 16 jaar in 7 maanden tijd een bijzondere, eigenzinnige, eigentijdse en spetterdende nieuwe voorstelling creëren.

  • Adelina Prenic

    Beste mnr/mvr,

    Ik zou me graag willen inschrijven voor deze auditie!

    Ik zie dat je je in september had moeten inschrijven maar zou u mij verder informatie ook kunnen geven zoals moet ik betalen

    voor de om hier aan deel te nemen en wanneer kan ik weer audtie doen?

    Met vriendelijke groet,

    Adelina