jonge actrice gezocht

  • Inez

    Ik ben Inez en ben 14 jaar.

    Als hobby doe ik Toneel, voordracht en Musical

    Het lijkt me zeer leuk om in jouw film te mogen spelen :)!

    Groetjes Inez

  • mellanie booij

    Hallo ik wil heel graag actrice worden en ik ben 11 jaar ben 1.65 meter

    lang blond haar en heb blauwe ogen

  • Romy

    Heey,

    Mij lijkt het super leuk om een rol te krijgen.

    Ik acteer vaak vooral met vrienden dat is super leuk.

    Ik hoop het echt:)

  • Lena

    Hallo ik ben Lena,

    Ik ben 13 jaar en ik zou heel graag mee willen doen aan uw film.

    waarschijnlijk ben ik veel te laat maar u kan ook voor andere films die u misschien gaat maken contact met mij opnenemen

    xxxxxxx Lenaxxxxxxxxxx

  • matou

    ik zou graag in een film willen spelen ik kan goed dansen en actereren

  • matou mboup

    heey mijn naam is matou mboup en ik ben 13 jaar ik ben gek op zingen dansen en acteren en ben een groot fan van the hunger games mijn grootste inspiratie is Jennifer Lawrence ik hoop ooit beroemd te worden en met haar in een film te spelen en het lijkt me egt geweldig in jou film mee te Mogen doen als u interesse heft kunt u me mailen hopelijk gebeurt het

  • Sterre van heck

    Hallo ik ben Sterre,

    ik ben 13 jaar en ik zou heel graag auditie willen komen doen voor deze film want het lijkt me echt super gaaf om een hoofdrol te krijgen in een film!

    ik heb nog niet veel ervaring maar het lijkt me super leuk om hier meer ervaring mee te krijgen

    vriendelijke groet.

    Sterre

  • Sarah

    Haai, ik ben sarah en ik ben 11 jaar oud.

    mijn droom is om actrice te worden.

    Zelf heb ik een keer gefigureerd in een sinterklaas film

    genaamd: Sinterklaas en de pepernotenchaos.

    Ervaring heb ik al wel een beetje.

    Om wat voor film gaat het?

    ik hoop een snelle reactie terug.

    doegg!

    groetjess Sarah

  • Nina van der Steen

    Hoi,

    Ik ben Nina en ik ben 13 jaar en zit in de 2de.

    Ik heb 3 jaar op een toneelschool gezeten en in musicals op school gespeeld.

    Ik heb niet net als misschien andere ervaring in grote musicals maar ik moet ergens beginnen.

    Verder ben ik erg enthousiast en zou ik graag mee willen doen in een musical/ toneelstuk/ commercial.

    Groetjes Nina.

  • door van deutekom

    Hey lezer,

    Ik ben Door, 14 jaar. mijn droom is zoals de meeste meisjes die hierop reageren om actrice te worden, ik heb enkele ervaring, heb enkele toneelstukken gedaan in spanje waar ik veel tijd mee bezig was, en een reclame, la vuelta spot 2009. In nederland zou ik me graag weer bezighouden met acteren. Ik heb wel een fout begaan, in nederland heb ik niks meer gedaan met acteren. maar ik zou wel heel graag gewoon weer iets doen. Het liefst een bijrol bij een bekend programma. Want ik weet dat ik nu toch geen hoofdrol kan doen de eerste keer. Maar ik ga er 100% voor om later net zo bekend te worden als michiel romeyn, hij is mijn voorbeeld. Ik wil dat niet iedereen me kent, maar als ze me in een film zien dat ze denken ohja, daar heb je Door van Deutekom. Dat is mijn grootste wens.

    Met vriendelijke groet,

    Door van Deutekom