Jonge ervaren zangeres/actrice gezocht

  • Carole Hoedemaker

    Theatergroep De Schakel in IJsselstein houdt vrijdagavond 31 mei a.s. audities voor de musical Zusters in Zaken.

    We zoeken een ervaren zangeres/actrice met een uitstraling van tussen de 18 en 25 jaar. Het gaat om solo- en meerstemmige zangnummers!

    De voorstellingen vinden plaats op 18, 19, 20, 25, 26, 27 september en 3, 4 oktober 2014 in het Fulcotheater in IJsselstein.

    De repetities beginnen in september 2013, nemen één avond per week in beslag, waarschijnlijk de woensdag. Vanaf 2014 komt de dinsdagavond erbij.

    Graag je c.v. met foto vóór 26 mei naar info@theatergroepdeschakel.nl. Voor de auditie vragen we je dan 2 solonummers voor te bereiden, 1 naar eigen keuze en 1 die wij je toesturen.

    Voor meer informatie kun je contact opnemen met de regisseur, Bob Koopman, tel.nr. 06 4172 603.

    www.theatergroepdeschakel.nl

  • souaila

    hallo ik ben souhaila

    ik ben een zangeres niet bekend

    maar best wel ervaren maar niet veel optreden

    ik ben 11 jaar bijna 12 29-09-2001

    ik woon in breda

    als je nog meer wilt weten mail me maar!!

    zingende kusjes souaila

    ps ik heb 3 jaar op streetdance gezeten maar ik kan niet zelf verzinnen dus ik moet echt les krijgn

  • makie

    hey souaila,

    ik heb ook een klein beetje talent. ik heb al liedjes geschreven en dan voor gebracht

    voor familie en vrienden.het is heel tof om te doen.mss kan je fimpjes op internet zetten.

    zo wordt je mss beroemd! veeeel liefs,

    makie(:P)