Audities 'Alice in Wonderland', de musical

• Theaterplan

Theaterplan zoekt spelers, dansers, zangers (14-24 jaar)

Alice in Wonderland, de musical

In januari speelt Theaterplan haar nieuwe, grote musical ‘Alice in Wonderland’ in het Parktheater van Eindhoven. Jonge spelers onder begeleiding van theaterprofessionals maken een zinderende voorstelling. Grote successen als ‘Footloose’ en onlangs ‘Romeo+Julia’ gingen deze voorstelling voor.

Theaterplan heeft als doel om getalenteerde jongeren hun ambitie te laten toetsen in een professionele productie

Bij Theaterplan speelden eerder o.m. Freek Bartels, Wieneke Remmers en Cindy Bell. Ben jij ons nieuwe talent?

Download het auditieformulier hier

- De audities zijn in mei

- Ervaring en opleiding zijn niet vereist, inzet en ambitie wel

- Deelnemen is kosteloos

- De repetities en voorstellingen zijn in het Parktheater van Eindhoven en zijn redelijk intensief. Als je meer dan ca 1 uur van Eindhoven woont is het daarom niet handig om in te schrijven.

• Gaby van Rooijen

hooi ik ben gaby ,

Ik ben 13 jaar , aankomende juni word ik 14

Ik zou graag mee Willen doen in de musical Alice in wonderland , omdat het me heel erg leuk lijkt om in een musical te spelen

Ik ben op tv geweest met ; ravelijn , lieve Paul , ah. Reclame , McDonald's reclame , eneco reclame & in een reclame over een opening van een museum .

Verder heb ik heel veel fotografie gedaan .

Ik ben 1.54 lang

Ik hoop dat ik word uitgenodigd voor de auditie's

Groetjes , gaby van Rooijen

• Melanie Hoop

Welke dagen zijn de audities in mei?

• Demi Uppelschoten

heyy ik ben Demi.

ik ben 14 jaar.

ik zou graag mee willen doen met de musical alice in wonderland, het lijkt me erg leuk om er in te spelen of dansen.

ik dans al sinds m'n 3de bij step by step.

ik ben al vaak naar musicals geweest (bijvoorbeeld footlose, annie, miss saigon) en het lijkt me zo leuk om er in te spelen.

ik hoop dat ik word uitgenodigd voor de auudities

liefs, Demi Uppelschoten

• isis

kan je nog auditie doen?

en ik hoorden dat je al je vakantie moest opgeven klopt dat?

(:P)

gr. isis