meiden gezocht voor een meidengroep(zingen)

  • stephanie

    Ik ben op zoek naar leuke spontane serieuze meiden (uit omgeving Groningen) die samen met mij een meidengroep willen gaan vormen.

    Ben op zoek naar ongeveer 4 a 5 meiden tussen de 25 en 31 jaar.

    Kun je leuk zingen en lijkt het je wat om een meidengroep te beginnen en eventueel bereidt bent om met zijn allen zangles te nemen.

    schroom dan niet en laat dan een berichtje achter.

    oh ja en ik zou het ook leuk vinden om als groep dan deel te nemen aan tv programma's zoals TVOH of anderen.

    nou hoor van jullie :)

    groetjes stephanie

  • Elsien

    hallo Stephanie!

    Ik ben Elsien en ben 28 jaar en ik kom uit Groningen Bijem.

    Ik zat zo even te googelen en kwam dit mailtje tegen.

    Leek me wel leuk! maar ik heb zo,n vermoeden dat je al een groepje hebt, het is al best wel tijdje dat je het geplaatst hebt dat berichtje op deze site.

    Maar ik vind zingen gewoon heel leuk ik doe het vooral thuis en wil graag daarbuiten in kroegjes gaan zingen enzo lijkt me wel gaaf.

    Ik vind zelf wel dat ik wel een beetje kan zingen vooral rustige nummers dat vind ik bij mijn stem passen.

    hoop wat van je te horen dan, vriendelijke groetjes elsien.

  • Elsien

    hallo Stephanie!

    Ik ben Elsien en ben 28 jaar en ik kom uit Groningen Bijem.

    Ik zat zo even te googelen en kwam dit mailtje tegen.

    Leek me wel leuk! maar ik heb zo,n vermoeden dat je al een groepje hebt, het is al best wel tijdje dat je het geplaatst hebt dat berichtje op deze site.

    Maar ik vind zingen gewoon heel leuk ik doe het vooral thuis en wil graag daarbuiten in kroegjes gaan zingen enzo lijkt me wel gaaf.

    Ik vind zelf wel dat ik wel een beetje kan zingen vooral rustige nummers dat vind ik bij mijn stem passen.

    hoop wat van je te horen dan, vriendelijke groetjes elsien.